Beste klant,
Vrij recent hebben wij te horen gekregen dat na 66 jaar het Fiat-dealer schap voor ons stopt. Een eenzijdige keuze, die we moeten accepteren.
Graag geven wij extra tekst en uitleg over de mailing die sommige van u heeft ontvangen van FIAT (Stellantis).
Wat veranderd er nu voor mij als (FIAT) klant?
Voor u verandert er bijna niets! Wij blijven uw aanspreekpunt, echter kunnen wij niet direct garantie voor de fabriek uitvoeren.
Kan ik nog wel terecht voor mijn nieuwe FIAT bij gebroeders Haaker?
JA! Natuurlijk. Wij zijn al jaren uw partner in mobiliteit. U belt of mailt ons al jaren voor aankoop, onderhoud en services. Hier veranderd niets aan.
Ik heb een verzekering bij jullie afgesloten, wat nu?
Wij hebben alle verzekeringen lopen in een garage polis van ons. Dit heeft niets met FIAT te maken. U kunt dus gewoon een nieuwe verzekering afsluiten bij aankoop van een andere auto en uiteraard bij schade de schadeafhandeling via ons laten verlopen.
Ik heb een “Pechhulp” via jullie afgesloten. Geldt dit nog en kan ik dit ook weer verlengen.
Jazeker! CarProf biedt deze mogelijkheid ook. De voorwaarden zijn zelfs nog iets interessanter. De “Service Card” kunnen wij na het uitvoeren van onderhoud voor u verlengen.
Mocht u toch nog een vraag hebben, bel ons dan gerust op.
Team Haaker